nuff !

Wednesday, February 9, 2011

addicted

 sekarang ni banyak sangat benda yang boleh buat saya addict ;)
 antaranya :

  •  bola !
 sejujurnya saya jadi addict nak pergi stadium
 ya betul tangok live lagi puas
 tapi masa menunggu perlawanan mula sangat membosankan
 buat ngantok okey ZZzzzzzZZZzzzzzz!
 tapi bila perlawanan mula..
 hiarghhhh ! segar ! semangat !
 semua ini terjadi kerana Bf saya kaki bola @ futsal ;p
 suka ajak ajak orang tau.tapi tak apa saya suka ! haha
 tapikan suka semangat Ultras Malaya.
 mereka dah tetapkan dalam diri mereka
 yang mereka ni penyokong bukan peminat.
 so mereka tak boleh duduk sehingga
 ( banyaknya mereka ) but no matter what semalam best sebab
 Ultras Malaya bagi penghoramatan
 dekat safee sali ( minat dia ! ) mereka bakar flare !
 suka tau kaler kaler hehe
 and safee tawaf 1 padang jumpa peminat say gudbye.
 afiq kata : dalam hati mesti dia (safee) sedih ;(

  •  masak masak !
 saya tak boleh tengok resepi okey
 sangat tak boleh! sebab automatik jadi semangat nak membuat
 tak kisah lah kek,muffin,western,seafood ( alamak starving ! ~ )
 okey saya memang suka makan,tapi benda yang saya masak saya
 tak makan banyak
 lebih suka bagi orang makan.kepuasan disitu  ! and mebi penat.
 mau tak penat saya lah ke kedai, saya lah prepared, saya lah masak,
 sayalah kemas hehe
 ( ps: kuat tak ?? hehe )
 tapi saya suka saya minat.lagi lagi resepi yang semua barang ada
 and senang nak dapat kan
 kalau nak buat,time tu jugak lah tak boleh tangguh ;p
sekarang dalam proses kawal diri dari google resepi (^-^)

 ** kalau tak percaya boleh tengok fesbok saya. hahah banyak gila gambar makanan and bola. **




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment