nuff !

Sunday, May 29, 2011

sunday :)

 mood : hepi plus penat :)
 attend my frens wedd * cepatnya korg kawen :) *
 btw tahniah !

 after attend wedd pergi pulak tengok nur kasih dekat tgv bukit rajah * afiq eksaited *
 gila full till now * hebat penangan nur kasih ni *
 cerita not bad sedih nangis * okeh tipu hehe but touch la jugak kan *
 i wish one day nanti 'kami' akan jadi
 seperti nur amina and adam * suweet gila *
 tengah layan movee tu teringat
 anak kak ita nama dia adam and aidil jugak ;)

 after tgk movee tu afiq cakap ' jom pergi pantai '
 saya dengan selamba 'jeram ? jom '
 afiq 'jauh nya'
 saya ' abes tu mana nak pergi?'
 afiq 'pelabuhan'
 saya ' ha'ah lah lupa ' * aku ke afiq yang duduk sini ?haha *
 so akhirnya sampai lah ke sana :)
 * bajet menikmati pemandangan matahari terbenam *
 having dinner kat sana * romantik bila malam agknya *

 psst : saya jarang ke pelabuhan :) dekat 3 tahun * bajet je haha * and no pic to attch :)







www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment