nuff !

Monday, November 28, 2011

persediaan :)

ok kita suka nak cakap kita tengah bizi sekarang
dengan nak manage national sales conferences yang menelan belanja sebanyak 100k
membuatkan saya bizi plus dengan kenduri kazen and angah

start minggu depan kenduri kat PJ *wahhhh padang jawa je ok*
then menghantar pengantin kazen saya, then kenduri kahwin and e-day kazen saya
then e-day kazen saya lagi then e-day saya ! yayyyyy !
so saya rasa masa sangat mencemburui saya buat masa sekarang ni
plus kenduri angah pun saya hahaah *wahh kelass kau aen*

Alhamdulilah barang gubahan hantaran settled dari A sampai Z
me and afiq punya weolls hantar tempah je dekat  my aunt
dia sangat kreatif fyi semua hantaran along and angah dia yang buat
so me bg kat dia gak.me x kreatif
nak buat tak tahu dari tempah kedai baik bg my aunt
so that's why tadi pergi nilai bawak dia hehe bawa abah and mak gems jugak ;)

So hampir 75% siap untuk semua benda.
just pelamin mini nak confirmkan amik yang mana
untuk baju da settled.
memang la orang cakap bertunang je pun
so ???? saya ada cara saya and impian saya sendiri ok!
hahah emosi tetiba
korang semua just doakan je ok ! thanks untuk semua doa kalian :)

ok lah bai ! tired :) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment