nuff !

Friday, October 1, 2010

secebis maaf buat mereke :)

hari ini hari sabtu ada tiga open house
eh dua je satu lagi makan makan nak pegi haji..
open house juga ke tu..? hehehe


kira ada tiga lah open house..
1 ) afiq
2 ) umi 
3 ) aqied


ermm tiga tiga tak dapat nak pegi..sori weh!
next time aku datang ye.. ( next year ;p )
siyesly teringin pergi rumah umi : (
umi lepas ni jagan jangan pulak tak bagi aku datang tau
pastu semoga dapat menjalankan ibadah haji dengan sempurna

p/s : suka dengan umi muda muda dah naik haji


aqied ni sebenarnya kawan afiq.
saya pun tak pasti macam mana dia boleh jadi kawan saya,
saya boleh jadi kawan dia.hahah
maen kawan saje :)
so aqied ni invite lah pergi rumah dia open house
sama time dengan afiq..so ringkasnya...
sori beb x datang
ai bz nyah
hahahah
next time aku datang ye bersama afiq


rumah afiq lak dis year tak dapat nak datang
sori b..next time ye..
enjoy enjoy ok malam karang ;p


p/s : okeh semua text ada sori ( maaf )
hahahahah

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment