nuff !

Tuesday, December 21, 2010

piala AFF



okeh actually saya tak adalah minat bola sangat sebelum ni
tak tahu pun peraturan maen bola ni hahaha
tapi suka lah tengok
mana tak nya bab jerit serah je kat saya hahahaha
jaguh okeh ;p

tapi di sebabkan minat afiq ke arah itu
so yeah saya support minat dia.
sebab dia tak lah menyusahkan pun
hehe
and bola bukan lah membosan kan sangat pun

tapi kelakar tau afiq punya semangat ni lain
haahah gila lah kipas susah mati bola sepak
baek selangor atau malaysia
siap sedih and berdebar bagai lah ( sori afiq ;p )

saya ?rilek je lah nama pun bola kan? hahahah
tapi yes ! sebab bola atau futsal saya kalah ( haih ! kene guna ilmu ni untuk bagi bola/futsal kalah dengah saya )

so aktiviti dis week pergi teman afiq tengok bola  ( yayyy ! suka tau )
tengok perlawanan malaysia vs indonesia



mase separuh akhir tak pergi so janji dengan afiq final kalau ada baru pergi.
so dah time kena pergi lah kan ? muahahah
tiket pun dah naik harga dah ! see berbalik cerita semalam betul tak saya cakap?
sekarang semua barang mahal lah. tiket pun naek harga bagai heheh
tapi afiq kan ?demi bola sanggup ekekeek
so folo the leader lah.

ha ade satu komuniti ni kan buat kempen tau kempen tukar pic profile dengan gambar ni :


hehehe see? really farantik kan ?
yelah mereka kan berkata jersey biru bawak tuah.
kesian kuning tau ! so bagi saya cara terbaek mereka combine 2 kaler ni hahahah

but sebenarnya risau jugak ni nak pergi tengok.
takut indofans mengganas ! hahaha
tak pe saya ade superhero yang tak berapa hero akan protect saya
wahahahahahah !

okeh lah bai ! www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment