nuff !

Tuesday, December 21, 2010

rezeki itu ada

hehe tajuk entry kan!

yup always mengharap rezeki itu ada untuk saya and afiq
bukan apa.rezeki yang dimaksud kan dari segi kerjaya.
kerjaya yang bagus and terbaik untuk afiq ;p
sekarang ni dah okeh dah.cuma nak yg lagi baek,
tak salah kan kalau kita berusaha nak yang terbaek ?

yela rezeki setiap hamba allah ni kita tak tahu bila dia datang
ada yang cepat ada yang lambat.
yang penting kita ni always positifkan diri and bersabar

prinsip saya : jangan cepat dengki dengan apa yang orang laen ada
kalau kita nak usahakan okeh ?


tapi normal la manusia mana yang x lari dengan pasaan macam ni kan
saya admit kekadang jeles.tp fikir positif siapa saya dengan mereka
kat mana kemampuan saya.so mana yang mampu itulah saya.

for me tak salah kan kalau kita nak kan yang lebih baik?
yang penting kene usaha tawakal insyallah berjaya
eh macam pernah dengar hahahaha

bagi saya ni permulaan untuk kita perbaiki dan pertingkatkan taraf kehidupan
chewahhh !
yela nowdays semua dah mahal mahal
kemahuan pulak lebih dari keperluan.
hahahahah

ok lah nak balik.
saje bagi post macam ni
motif ?? tak tahu ngeh ngeh

p/s : percayalah rezeki itu ada www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment