nuff !

Sunday, December 26, 2010

yayyyy 3-0

ngeh ngeh ;p


hahahahha siyes puas.
padahal ngantok je mula mula hahah
but normal kan ??

okeh kalau nak gambar pegi tgk fesbuk saya okeh ;p
search aen sohaini

malas lah nak haplod hahah

ha tahu tak ade lah couple ni kan
dduk atas saya.
mula mula senyap je
sekali bola start.ha amik kau.
gila excited.
kepala orang pun dia ketuk!
kepala sapa tu ?
kepala saya lah ! haih ! ahahaha

okeh tak apa saya paham ! hahah

pastu afiq ?? jangan cakap lah excited dia.
sampai pintu kereta pun kemek hahahah
but ot's ok itu tanda malaysia menang
boleh macam tu ?
hahahahah

jalan plak. ermm tak adalah jem sangat..jem masa nak park je
yelah sejap park A,B,C last last sume tutup
suoh pergi parking D haih ! kenapalah polis suka buat jem !
jaoh okeh. padahal park kosong!

pemain hindon pulak.
agak poyo lah sikit sikit nak memberontak.
ape takut apa ?? hahahah
eceh riak pulak ;p
tak lah mana tak nya sikit sikit ade je x kene

pemain malaysia pulak.
okeh masa pertama agak bosan.
saya ngantok hahah mayb sebab terlalu lama dduk dalam stadium
yelah cari tempat.kalau tak memang x dapat lah tempat ;p
start masa kedua okeh dah tak hingat dunia hahaha
ha time ni lah cople ats tu maen ketuk kepala.
haih lah dia punya excited kan ?
so nak balik tu dia tegur
' sori kalau da terketuk'
saya ckp ' tak apa..paham hahaha'
yela orang tgh excited kan..semua luar kawalan.

so finally malaysia menang 3-0 yayyyy !
sangat hepi rasa bertuah pergi and tak rugi harga naik hahahah


p/s :: safee ai minat u ! juga fahmy hahahahah kelantan rupanya ;p www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment